مقاوم سازی شبکه فرسوده برق ۱۲ روستا در دست اجراست

مدیر توزیع نیروی برق شیروان گفت: مقاوم سازی شبکه فرسوده برق ۱۲ روستای شهرستان در دست اجراست.

«میثم ربانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با بیان اینکه این شهرستان جزو رنکینگ نخست مقاوم سازی شبکه فرسوده برق در استان است، اضافه کرد: مقاوم سازی شبکه فرسوده برق ۱۲ روستای شهرستان در دست اجراست که بیش از ۳۰ درصد کار انجام شده است.

 

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان شیروان اظهارکرد: با توجه به سفر پرخیر و برکت ریاست جمهوری و اعتبارات تخصیص داده شده، امسال جهت اجرای طرح های عمرانی اقدامات خوبی در سطح شهر و روستا انجام گرفته و در دست اجراست.

 

ربانی عنوان کرد: ۴۰ درصد مشترکان برق این شهرستان در حوزه صنعت و کشاورزی و ۶۰ درصد مشترکان خانگی شهری و روستایی هستند، همچنین از ۷۰ هزار مشترک این شرکت، ۸۰ درصد شهری و ۲۰ درصد روستایی است.

 

وی افزود: از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری، ۳۰۰ میلیارد ریال برای مدیریت برق این شهرستان مصوب شد.

 

ربانی اظهارکرد: از این میزان اعتبار، ۱۰۰ میلیارد ریال جهت برق رسانی به چاه های آب شُرب و ۲۰۰ میلیارد ریال برای مقاوم سازی شبکه فرسوده شهر شیروان مصوب شده که جزو طرح های در اولویت نخست شهرستان بود.

 

مدیر توزیع نیروی برق شیروان بیان کرد: در بحث مقاوم سازی شبکه های فرسوده شهر، سال گذشته ۱۶ روستا پاکسازی انجام شد که ۱۲ کیلومتر بحث رفع حریم شبکه فشار متوسط، ۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۲ دستگاه ترانسفورماتور نصب شد و ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مقاوم سازی جهت انجام آن هزینه شد.

 

کد خبر 1190880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha