فعالیت بیش از ۶۰۰ نوجوان و جوان در کانون انصارالمهدی (عج) گوجان

جعفری گفت: کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) تا امروز توانسته است ۶۷۳ نفر از نوجوانان و جوانان فعال را جذب مسجد صاحب الزمان (عج) شهر گوجان و ساماندهی کند.

«فاطمه جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) تا امروز توانسته است ۶۷۳ نفر از نوجوانان و جوانان فعال را جذب مسجد صاحب الزمان (عج) شهر گوجان و ساماندهی کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان ادامه داد: اعضای این کانون نقش مهمی در برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری، دینی و مذهبی دارند.

 

جعفری گفت: کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) با برگزاری برنامه های مختلف به صورت جمعی و مجازی در مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان توانسته است استعدادهای زیادی از جوانان را شناسایی کند.

 

وی به چهارمین رویداد ملی فهما اشاره کرد و گفت: ثبت فعالیت مسجدی شامل فعالیت ‌های فرهنگی، دینی، آموزشی، ورزشی، کتابخوانی‌، قرآنی، هنری و... به منظور کسب امتیاز در سامانه «بچه های مسجد» ثبت می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) گوجان در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده و در سال ۱۳۹۹ در طرح ملی ایران قوی در رواق دانش موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده است.

 

کد خبر 1190884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha