تحویل یک واحد مسکن مددجویی در سوادکوه

عابدی فیروزجایی گفت : تعداد یک واحد مسکن محرومین به مساحت۹۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان احداث و تحویل خانواده تحت حمایت کمیته امداد سوادکوه شد .

«علیرضا عابدی فیروزجایی»،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بابیان اینکه  ایجاد سرپناه برای مددجویان از ماموریت های کمیته امداد است، اظهار کرد:  همچنین اشتغال زایی،‌ توانمند سازی فرهنگی و آموزشی مددجویان تحت حمایت و افراد آموزش پذیر یکی از محورهای زیربنایی این نهاد محسوب می شود.

 

 رئیس کمیته امداد سوادکوه گفت: تعداد یک واحد مسکن محرومین به مساحت۹۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان احداث و تحویل خانواده تحت حمایت در این شهرستان شد .

 

وی افزود: ۳۱ واحد مسکن محرومین با کمک کمیته امداد، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن در این شهرستان در  حال ساخت است.

 

عابدی فیروزجایی تصریح کرد: این نهاد در حوزه عمرانی در بخش های احداث، خرید ، تعمیرات کلی و جزیی ، دیوار کشی و... به صورت هم افزایی و مشارکت خانواده ، خیرین ، بنیاد مسکن ، کمیته امداد ، بسیج سازندگی برای افراد واجد شرایط بر اساس نیازسنجی در راستای توانمند سازی کمک هزینه پرداخت می کند .

 

وی گفت:  ایجاد سرپناه در راستای توانمند سازی و حمایت از نیازمندان واجد شرایط یکی از برنامه های کمیته امداد در حوزه مسکن است.

کد خبر 1190893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha