عزم جدی دستگاه قضایی برای کمک به رونق تولید/تولید در ۸ کارخانه تعطیل در گلستان دوباره جان گرفت

آسیابی با بیان اینکه دستگاه قضایی همه ظرفیت‌های خود را برای کمک به رونق و رفع موانع تولید به کار گرفته است از فعالیت دوباره ۸ کارخانه تعطیل در استان گلستان با حمایت مستقیم دادگستری خبر داد.

«حیدر آسیابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: با توجه به نیاز جامعه و تاکیدات رهبر انقلاب و رئیس قوه قضائیه، کمک به رونق و رفع موانع تولید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی است.

 

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مهم ترین دغدغه ما در استان گلستان رونق تولید و اشتغال است چراکه گلستان در بسیاری از شاخص ها به ویژه در زمینه اقتصادی جزو استان های فقیر کشور است.

 

وی با تاکید بر نقش موضوعات اقتصادی در کاهش یا افزایش جرایم افزود: بسیاری از جرایم مانند سرقت به وضعیت اقتصادی جامعه مرتبط است و همه دستگاه ها از جمله دستگاه قضایی باید خود را مکلف به مانع زدایی از مسیر تولید و اشتغال بدانند.

 

آسیابی با اشاره به جلسات و بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی گفت: ستاد اقتصادمقاومتی دستگاه قضایی استان گلستان توانسته با حمایت مستقیم خود زمینه ازسرگیری تولید در ۸ کارخانه تعطیل را فراهم کرد.

 

وی افزود: هم چنین با حمایت دستگاه قضایی و مشارکت سایر بخش ها از جمله بانک ها سال گذشته ۷۵ کارخانه راکد در استان گلستان دوباره احیا شد و به چرخه تولید بازگشت.

کد خبر 1190898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha