حافظ آران و بیدگلی به مسابقات بین المللی ترکیه اعزام می شود

​رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل از اعزام حافظ این شهرستان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم کشور ترکیه خبر داد.

 حسن قیصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: حافظ ممتاز شهرستان آران و بیدگل به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم کشور ترکیه اعزام خواهد شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل افزود: «حسین خانی بیدگلی» به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ کل، به این مسابقات اعزام خواهد شد.

 

قیصری ادامه داد: مرحله مقدماتی این مسابقات به صورت مجازی در رشته حفظ در قالب ارتباط زنده تصویری و مرحله نهایی به صورت حضوری در مهرماه سال جاری در کشور ترکیه انجام خواهد شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: مسابقات بین المللی قرآن کریم کشور ترکیه هر ساله توسط سازمان دیانت این کشور برگزار می شود.

 

قیصری افزود: فرایند انتخاب نمایندگان قرآنی جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات مختلف بین المللی بر اساس شرایط و ضوابط کشور میزبان و همچنین بر اساس رتبه‌هایی که در مسابقات سراسری کسب شده توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و کمیته اعزام و دعوت از قاریان طی شده است.

 

«حسین خانی بیدگلی» طلبه جوان آران و بیدگلی و از اساتید مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس هلال بن علی(ع) پیش از این در سال ۱۳۹۶ به عنوان نماینده کشورمان در نخستین دوره مسابقات قرآن طلاب جهان اسلام در رشته حفظ کل حضور داشت و موفق به کسب رتبه نخست این مسابقات بین المللی شده بود./

کد خبر 1190957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha