ثبت نام زائران اربعین از دهم تیرماه در سامانه سماح آغاز می شود

سامعی با اعلام خبر ثبت نام زائران اربعین از دهم تیرماه در سامانه سماح آغاز می شود گفت: تاکنون محدودیتی از طرف دولت عراق برای زائران در نظر گرفته نشده است چنانچه محدودیتی اعلام شود در سامانه سماح اعلام می گردد.

« محمد حسن سامعی» با اعلام خبر آغاز ثبت نام زائران اربعین به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: با توجه به اعلام ستاد مرکزی اربعین مراحل پیش ثبت نام زائران حسینی اربعین از دهم تیرماه در سامانه سماح آغاز می شود.

 

مدیرکل حج و زیارت استان البرز افزود: تا کنون محدودیتی از طرف دولت عراق برای زائران در نظر گرفته نشده است چنانچه محدودیتی اعلام شود در سامانه سماح اعلام می گردد.

 

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تزریق واکسن بیان کرد: زائران حسینی حداقل 2 مرحله واکسن کرونا را باید دریافت کرده باشند.

 

وی با اشاهر به اهمیت برنامه ریزی به منظور برپایی زیارت اربعین عنوان کرد: ضروری است زائران گذرنامه لازم با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ اعزام را داشته باشند.

 

وی ادامه داد: درخواست می شود افرادی که بیماری قلبی، دیابت و یا آسم همچنین زخم و یا عفونت اندان دارند در این سامانه زیارتی ثبت نام نکنند.

 

مدیرکل حج و زیارت استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیماری کرونا همچنان وجود دارد و از بین نرفته است، اگر فردی تب بالا و یا علائم حاد بیماری داشت از اقدام به سفر خودداری نماید.

 

کد خبر 1190978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha