نقش و خدمات قوه قضائیه بر هیچ کس پوشیده نیست

فرماندار شیروان گفت: نقش و خدمات قوه قضائیه بر هیچ کس پوشیده نیست و قوه قضائیه به ‌عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در جمهوری اسلامی، نقش ارزنده‌ای در حراست از آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند دارد.

 «دولت اسماعیل زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: قوه قضائیه به ‌عنوان یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در جمهوری اسلامی، نقش ارزنده‌ای در حراست از آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب شکوهمند دارد.

 

فرماندار شیروان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت و عنوان کرد: صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالت‌های مهم دستگاه قضایی است.

 

اسماعیل زاده با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش و برگزاری یادواره شهدا در این خصوص تصریح کرد: کارکنان، قضات و تمام این مجموعه، بسیار پرتلاش و خستگی ناپذیرند که از خداوند سبحان برای همه آنان توفیقات روز افزون را آرزو داریم.

کد خبر 1190979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha