توزیع ۲۴ تُن کالای تنظیم بازار

مدیر اداره تعاون روستایی شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۲۴ تُن کالای تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شد.

«صادق شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به اقدامات انجام شده تعاون روستایی شهرستان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون، 24 تُن کالای تنظیم بازار شامل شکر و قند هر کدام ۹.۵ تُن و برنج ۴.۵ تُن تا ۴۰ درصد قیمت زیر بازار در فروشگاه ها توزیع شده است.

 

مدیر اداره تعاون روستایی شیروان اضافه کرد: این میزان کالای تنظیم بازار توسط هشت شرکت و یک اتحادیه تعاون روستایی شهرستان توزیع شد که ۱۲ نفر در امر توزیع مشارکت داشتند و دو شرکت به علت نقدینگی پایین موفق به جذب کالا نشدند.

 

شجاعی اظهارکرد: در اوایل سال جدید، ۸۰ تُن میوه تنظیم بازار و خرید تضمینی شامل سیب و پرتقال توزیع شد که ۱۸ عامل خُرد وظیفه توزیع در سطح شهر شیروان و همچنین شهرهای خانلق، زیارت، لوجلی و روستای حسین آباد را به عهده داشتند.

 

وی با بیان اینکه 19 تشکل و شرکت تعاونی تحت پوشش این اداره هستند که در قالب سه گروه فعالیت می کنند، افزود: توزیع سوخت ۸۰ درصد تراکتورها توسط شرکت های تعاونی این شهرستان صورت می گیرد.

 

مدیر اداره تعاون روستایی شیروان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون، یک میلیون و ۱۶۸ هزار لیتر سوخت شامل گازوییل جهت استفاده در بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شده است.

 

شجاعی افزود: شهرستان شیروان ۵۵ هزار هکتار کشتزار دارد که برای کشت این سطح از دو هزار و ۴۸۵ دستگاه تراکتور استفاده می شود، یعنی به ازای هر ۲۲ هکتار یک تراکتور وجود دارد.

کد خبر 1190988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha