خدمت رسانی گروه جهادی همیاران ولایت در مناطق محروم خوزستان

سوخته‌زاده گفت: با توجه به ماموریت‌های تعریف شده در سال جدید بخشی از تمرکز گروه جهادی همیاران ولایت به سمت محرومیت‌زدایی مناطق روستایی اختصاص داده‌ایم که با همت اعضای جهادی بتوانیم در وسع خود خدماتی را به آن مردم ارائهخ دهیم.

«امیرحسین سوخته‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به محرومیت‌های موجود در مناطق دوردست استان اظهار کرد: با توجه به ماموریت‌های تعریف شده در سال جدید بخشی از تمرکز گروه به سمت محرومیت‌زدایی مناطق روستایی و دور از مرکز اختصاص داده‌ایم که با همت اعضای جهادی بتوانیم در وسع خود در این مناطق محرومیت‌زدایی کرده و خدماتی را به آن مردم برسانیم.

 

مسئول هماهنگی قرارگاه جهادی همیاران ولایت در خوزستان با اشاره به فواصل طولانی شهرهای استان از مرکز آن افزود: فاصله یرخی شهرهای استان از مرکز بسیار زیاد بوده و همین موضوع باعث شده خدمت‌رسانی به این نقاط سخت و دشوار شود که یکی از این مناطق، شهرستان‌ها دزپارت است که نقاط روستایی و عشایری آن گاهی تا 6 ساعت یا بیشتر از مرکز استان فاصله دارد.

 

وی اذعان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تحقیقات فراوان منزل نیازمندی در بخش قارون شناسایی شد که با همکاری دستگاه‌های مختلف شهرستان و خیرین منطقه در یکی از روستاها ساخته شده بود و با توجه به درخواست اهالی و خانواده برای تکمیل این خانه گروه جهادی همیاران ولایت با تجهیزات و مصالح مورد نیاز عازم منطقه و در اردوی سه روزه این پروژه جهادی تکیل و خانه قابل سکونت شد.

 

سوخته‌زاده اضافه کرد: مقداری اقلام معیشتی و بسته‌های آموزشی تهیه و تحویل دهیار شد که با شناسایی خانواده‌های نیازمند بین آنها توزیع شود.

 

وی با بیان اینکه این گروه در بخش‌های مختلف جامعه یاری‌رسان محرومان و نیازمندان است تصریح کرد: تهیه و اهدای پوشاک به مبلغ 15 میلیون ریال برای کودک فلج نخاعی در اهواز، توزیع غذای گرم و 20 بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند محلات محروم اهواز، تهیه و اهدای کولرگازی و میز تلویزیون به خانواده‌ای که منزلش در مناطق حاشیه شهر دچار حریق شده بود، کمک هزینه نقدی 20 میلیون ریالی به خانواده کم بضاعت اهوازی و تکمیل و تحویل غسالخانه شهید اسدی در روستاهای اندیکا بخشی از فعالیت‌های گروه در ماه گذشته هستند.

 

کد خبر 1190989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha