شهرداری تهران بر مدیریت مسجدمحور محلات تاکید دارد

حیدرزاده با بیان اینکه شهردار تهران بر مدیریت شهر با محوریت مساجد تاکید دارد، گفت: وقتی در محلات، یک مسجد شاخص باشد، هم مدیریت امور برای شهرداری سریع‌تر می شود و هم می‌توان محرک فعالیت بیشتر سایر مساجد با محوریت چنین مسجدی شد.

«روح الله حیدرزاده» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد رکن اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی بودند، اظهار کرد: امام خمینی (ره) مساجد را سنگر نامیدند و مقام معظم رهبری مساجد را مرکز ترویج فرهنگ انقلاب و مقابله با آسیب های اجتماعی معرفی کردند.

 

شهردار ناحیه شش منطقه پنج تهران افزود: شهردار تهران در همین راستا بر مدیریت شهر با محوریت محلات تاکید ویژه دارد و ما نیز در شهرداری نواحی و مناطق مختلف تهران برای تحقق این رویکرد تلاش می کنیم.

 

وی اضافه کرد: شهرداران نواحی برای تحقق مدیریت مسجدمحور محلات جلسات منظمی با ائمه جماعات مساجد، فرماندهان حوزه ها و نواحی بسیج و سایر نهادهای فرهنگی دارند.

 

حیدرزاده در ادامه با بیان اینکه شهرداری در مدیریت مسجدمحور شهر و محلات شهری، علاوه بر تعامل با همه مسجدی ها، سعی دارد مساجد شاخص را تقویت کند، گفت: وقتی در هر محله ای، یک مسجد شاخص باشد هم مدیریت امور برای شهرداری سریع تر می شود و هم اینکه می توان محرک فعالیت بیشتر سایر مساجد با محوریت چنین مسجدی بود.

 

وی خاطرنشان کرد: بنده طی مدت کوتاهی که مدیریت شهرداری ناحیه شش منطقه پنج را بر عهده گرفته ام، در برخی مساجد این ناحیه حضور یافتم و برنامه ما این است که هر هفته حداقل در یک مسجد، حضور داشته باشیم و از طریق تعامل با مسجدی ها و بسیجیان مسجدی مشکلات محلات را حل کنیم.

کد خبر 1191032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha