تعیین تکلیف ۴۱۷ نیروی شرکتی شهرداری بجنورد

شهردار بجنورد گفت: طی سفر هیأت دولت به استان مقرر شد ۴۱۷ کارگر شرکتی که در فضای سبز و پسماند و CNG مشغول به کار هستند، تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «جواد حمیدی» شهردار بجنورد امروز چهارشنبه (هشتم تیرماه) در نشست خبری با خبرنگاران عنوان کرد: طی سفر هیأت دولت به خراسان شمالی مطالبات ۱۲ گانه در بجنورد به تصویب رسید و از این بابت بجنورد توانست بیشترین مصوبات سفر را در کشور از آن خود کند.

 

وی طرح توسعه امامزاده سید عباس (ع)، الحاق محدوده به شهر و پرداخت طلب راه و ‌شهرسازی را از جمله مهم‌ترین مصوبات اعلام کرد و گفت: شهرداری بجنورد توانست از گرید ۱۰ به 11 برسد و اعتبارات بیشتری را از این بابت به خود اختصاص خواهد داد.

 

به گفته‌ شهردار بجنورد، آماده سازی گذر گردشگری در محل کوچه اطلسی از دیگر مصوبات سفر هیأت دولت به استان بود که طی مدت گذشته به یک گره‌ شهری تبدیل شده بود و آسیب های زیادی را به لحاظ اجتماعی در بر داشت به دلیل طرح نیمه رها شده‌ پارک موزه‌ شهدا که در آن محل جانمایی شده بود.

 

حمیدی خرید دو نردبان آتشنشانی مرتفع برای بجنورد را از دیگر مصوبات دانست و گفت: قرارداد ساخت یک نردبان ۳۲ متری با یک شرکت خارجی به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان در قالب اوراق منعقد شده و طی ماه‌های آینده به تجهیزات آتشنشانی بجنورد افزوده خواهد شد.

 

خرید ۱۵ دستگاه حمل و نقل عمومی هم از دیگر اقدامات انجام شده شهرداری بجنورد در سال جاری است که شهردار بجنورد به آن اشاره کرد و گفت: برای برخی از معابر که قابلیت عبور اتوبوس وجود ندارد ۲۰ مینی باکس در دستور خرید قرار گرفته است.

کد خبر 1191050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha