مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار و ضمن تقدیر از زحمات سعید کرمی چمه، حامد دمیاد به عنوان مسئول جدید روابط عمومی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،علی صفدری در مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،گفت: انتظار دارم تعامل موثر میان تمام واحد های اداره کل با روابط عمومی شکل بگیرد و در اطلاع رسانی برنامه ها این واحد به خوبی عمل کند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  کرمانشاه،افزود: ویترین کار تمام واحد ها روابط عمومی خواهد بود و همه باید برای مخابره درست و به موقع اخبار و رویداد های فرهنگی تلاش کنیم. حوزه تبلیغات برای ما بسیار پر اهمیت است و مردم باید در جریان برنامه های فرهنگی قرار بگیرند.

 

وی خاطر نشان کرد: کارکنان واحد روابط عمومی انسان هایی تلاشگر و گمنام هستند که معمولا در پشت پرده تمام برنامه های فرهنگی حضور دارند اما نامی از آنان برده نمی شود که این مسئولیت مارا برای توجه به این حوزه بیشتر می کند.

 

صفدری در پایان خواستار استفاده از تمام ظرفیت های موجود در جهت ارتقاء سطح کیفی این واحد شد.

 

در ادامه ، سعید کرمی گفت: چالش های اداری صرفا به جهت پیشبرد مسائل کاری بوده است و تضارب آراء در محیط کاری باعث پویایی خواهد بود.

 

مسئول سابق روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: با توجه به رسالتی که در روابط عمومی داشته ایم سعی شده تا دستورات مدیرکل سابق و مدیرکل فعلی را در عرصه اطلاع رسانی انجام دهیم اما خب قطعا در این مسیر نواقصی هم بوده است. روابط عمومی های نوک پیکان سازمان است و بخش عمده ای از انتظارات از روابط عمومی ها است.

 

وی همچنین با توجه به تغییرات شرایط جامعه کنشگری در فضای مجازی را از جمله اهداف روابط عمومی دانست و خواهان ادامه این مسیر شد.

 

در پایان به پاس زحمات چند ساله وی در واحد روابط عمومی، لوح یادبودی به ایشان اهداء شد.

 

کد خبر 1191094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha