مراسم گرامیداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سمنان برگزار می شود

حجت الاسلام موسوي از برگزاری نشست هاي سياسي و بصيرتي در سطح مساجد استان سمنان همزمان با هفته بازخواني و افشاي حقوق بشر آمريکايي خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان؛ حجت الاسلام«سید علی موسوی» موضوع و حوادث هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را مهم دانست و ضمن گرامیداشت یاد و نام و خاطرۀ شهدای تیر ماه گفت: این حوادث نه تنها در زمان خود، بلکه با گذشت سال ها، به قدری برای ملت ما تلخ بوده که یادآوری هر یک از این حوادث تاریخی خود به تنهایی سر فصل نوینی از صف‌آرایی «جبهه سلطه و استکبار جهانی» است که به شکل مستقیم یا تشویق و حمایت از تروریست‌ها در مقابل جبهه حق و حقیقت و ایستادگی و مبارزه بی‌امان ملت ایران علیه ام‌الفساد جهانی، شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار را یادآور می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: ترور شخصیت های مهم انقلاب اسلامی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی در دستور کار دشمنان انقلاب بوده است.

 

حجت الاسلام موسوي با بیان اینکه معرفی کارنامه حقوق بشری آمریکا از مصادیق تام « جهاد تبیین» است، تاکید کرد: در برگزاری مراسم این ایام، قطعا نگاه «جهاد تبیین»و روایت حقیقی جنایات آمریکا مورد نظر بوده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که با این ترور شخصیت ها ملت ایران اسلامی بیدارتر خواهد شد و بیش از گذشته پای انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.

 

وی با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: جنایات آمریکا باید برای مردم بازگو شود و به نحو درست و با استناد به مدارک درست تبیین شود تا مردم از جنایات آمریکا مطلع باشند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مساجد شهر سمنان میزبان مراسم گرامیداشت هفته باخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی خواهند بود،افزود: مسجد الزهرا(س) در 7 تیر ماه و مسجد النبی(ص) جهادیه در هشتم تیر ماه میزبان این کراسم خواهند بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود:مسجد امام جعفر صادق(ع)،مسجد ولی عصر(عج)،مسجد بقیه الله و مسجد عابدینیه دیگر میزبانان این مراسم خواهند بود که از تاریخ 9 الی 12 تیر ماه برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: این مراسم با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان،بنیاد شهید و امور ایثارگران سمنان و شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1191151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha