برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی در تالش

امیری‌نژاد از برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی برای زندانیان زندان بخش حویق شهرستان تالش خبر داد.

«پردل امیری‌نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،اظهارکرد: دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی با هدف توان افزایی زندانیان زندان بخش حویق تالش برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تالش با بیان‌اینکه این دوره‌های آموزشی در قالب تفاهم‌نامه امضاء شده بین اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و اداره‌ کل زندان‌های گیلان برگزار می‌شود، افزود: این دوره‌های آموزشی به مربی‌گیری سهیل اثمی از استادکاران مطرح محصولات چوبی تالش اجرا می‌شود.

 

وی تصریح‌کرد: این دوره‌های آموزشی در رشته‌های مرتبط با صنعت چوب از جمله چوب‌تراشی، نازک‌کاری، خراطی و منبت چوب برگزار می‌شود.

 

امیری‌نژاد گفت: اجرای طرح‌های آموزش صنایع‌دستی بومی و محلی می‌تواند علاوه بر ایجاد زمینه توان‌افزایی و حمایت از زندانیان موجب کاهش بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و رفع محرومیت در میان اقشار آسیب‌پذیر شود.

 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تالش خاطرنشان‌کرد: به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی برای زندانیان و با هدف ایجاد اشتغال حمایتی از زندانیان، نشست مشترکی برای بررسی شرایط برگزاری دوره‌های آموزش صنایع‌دستی و صدور گواهینامه معتبر با حضور رئیس زندان بخش حویق تالش برگزار شد.

کد خبر 1191159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha