اختصاص یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان اعتبار به پایگاه‌های اوقات فراغت

گلباغی از اختصاص یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان اعتبار به پایگاه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

کامل گلباغی مدیر ستادی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان اعتبار به پایگاه‌های اوقات فراغت اختصاص یافته که در این راستا کلاس‌ها و نشست‌های تخصصی با موضوع آسیب‌های اجتماعی و با حضور اساتید مجرب و دانشگاهی به ویژه در مناطق کم برخوردار برگزار خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه در این پایگاه‌ها کلاس‌های متنوعی برگزار می‌شود، افزود: کلاس‌های فرهنگی و هنری شامل خوشنویسی، زبان، کتابخوانی و قرآن و عترت از جمله کلاس‌هایی است که در ایام تابستان برای مخاطبان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان برگزار می‌شود.

 

 

گلباغی از اجرای طرح اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان کردستانی در سطح ۶۱۲ کانون فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۳۲ کانون در سطح روستاها هستند.

 

 

مدیر ستادی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان اضافه کرد: کانون‌های مساجد استان همواره در طول سال به صورت مداوم فعالیت‌های متنوعی را در سطح استان اجرا خواهند کرد و در ایام تابستان نیز زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت مخاطبان خود را مهیا می‌کنند.

 

 

گلباغی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی اوقات فراغت در دو بخش بانوان و آقایان اذعان کرد: با توجه به فرارسیدن فصل کار در روستاهای استان استقبال بانوان از کلاس‌های اوقات فراغت نسبت به آقایان بیشتر بوده است.

 

 

وی از اجرای این طرح از یکم خردادماه تا ۳۰ شهریورماه در استان خبر داد و گفت: در سال جاری به دلیل اینکه اعتبارات این طرح از محل جدول ۱۷ مربوط به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تأمین می‌شود، در بحث بودجه کمبود اعتبار نداریم.

 

 

مدیر ستادی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان در پایان یادآور شد: همزمان با افتتاح پایگاه‌های اوقات فراغت چهارمین مرحله طرح فهما نیز آغاز شده است که در این طرح ۲۹ رابط کانونی با ما فعالیت دارند که هر یک از رابطان کانونی ۲۵ مسجد و کانون فرهنگی ـ هنری را زیر نظر خود دارند.

کد خبر 1191179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha