مکتب حاج قاسم باید در گلزار شهدای کرمان محسوس باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به کثرت مراجعه زوار داخلی و خارجی به گلزار شهدای کرمان بر طراحی ویژه ای که مکتب حاج قاسم را نشان بدهد، تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، پنجشنبه(۹ تیر) در دیدار معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با وی؛ نقش آفرینی بنیاد شهید در گلزار شهدا به دلیل وجود مرقد مطهر شهید سلیمانی را دارای اهمیت ویژه خواند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه علاقه مندان زیادی می خواهند برای گلزار شهدای کرمان کار کنند؛ تأکید کرد: نیازمند افرادی موثر، چابک و باانگیزه هستیم.

 

 

 

وی با قدردانی از افرادی که در این زمینه کارهای بزرگی انجام دادند؛ اظهار کرد: سالگرد اول و دوم شهید سلیمانی به بهترین وجه برگزار شد.

 

 

 

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه فضای گلزار شهدای کرمان باید به گونه ای باشد که هر کس وارد می شود، مکتب حاج قاسم را حس کند؛ افزود: حاج قاسم دو برابر مدت حضور در دفاع مقدس و تامین امنیت جنوب شرق؛ در جبهه جهانی کار کرد.

 

 

 

وی ادامه داد: این ۴۰ سال مجاهدت باید به گونه ای در گلزار شهدا طراحی شود که مکتب را نشان دهد و مخصوصاً برای نسل جوان تاثیر دارد.

 

 

 

سید محمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هم پیشنهاداتی در خصوص ساز و کار برنامه های گلزار شهدا پیشنهاد داد.

 

 

 

وی اظهار کرد: هر کاری که برای شهدا و برای حاج قاسم انجام شود نه‌تنها برای ما بلکه برای همه جایِ شکرگزاری دارد.

 

 

هاشمی که از روز گذشته به استان سفر کرده؛ دیدارهایی با مسئولین دارد و ضمن حضور در گلزار شهدا، از بیت الزهرا حاج قاسم و موزه دفاع مقدس نیز بازدید کرده است.

کد خبر 1191280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha