فعالان کانون های مساجد استان اردبیل به ساحت نهمین امام همام عرض ارادت کردند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت امام جواد (ع) و عرض ارادت فعالان کانون های مساجد به ساحت نهمین امام خبر داد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه سالروز شهادت امام جواد (ع) در کانون های مساجد برگزار و فعالان عرصه فرهنگی به ساحت نهمین امام عرض ارادت کردند.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این ویژه برنامه که در مساجد سراسر استان اردبیل با حضور پرشور نوجوانان و جوانان عضو کانون ها مساجد به سوگواری در عزای این امام پرداختند.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: بیان سبک زندگی و سیره عملی آن حضرت از سوی ائمه جماعات در بین الصلاتین با هماهنگی فعالان کانون های مساجد از دیگر برنامه های به همین مناسبت است.

 

آمون اضافه کرد: ایستگاه های فرهنگی و صلواتی نیز در سطح محلات استان با برافراشته شدن پرچم عزای امام جواد (ع) برپا شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: قرائت پرفیض ادعیه های این روز و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان (عج) از دیگر بخش های معنوی به همین مناسبت بود.

 

وی خاطر نشان کرد: از حضور همه فعالان کانون های مساجد در برنامه های مناسبتی تقدیر و تشکر می کنم که این حضور موجب شور آفرینی در برنامه های فرهنگی می شود.

کد خبر 1191290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha