سراسر زندگی آیت الله کوهستانی با زهد و پارسایی همراه بود

حجت الاسلام جباری با بیان اینکه سراسر زندگی آیت الله کوهستانی با زهد و پارسایی همراه بود، گفت:ما باید شخصیت آیت الله کوهستانی را به دیگران بشناسانیم، خرسندیم که در این مسیر شاهد تلاش مسئولان در بحث معرفی این فقیه پارسا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستاناز ساری، حجت الاسلام «عربعلی جباری» صبح امروز(۹تیر) در پیش کنگره همایش ملی بزرگداشت "حضرت آیت اله العظمی  شیخ محمد کوهستانی" در مشهد مقدس با تسلیت سالروز شهادت دهمین اختر تابناک امامت امام جواد (ع)،  آیت الله کوهستانی را شخصیتی نمونه در تقوا، پارسایی و مردم داری معرفی کرد و گفت: خدا را شاکریم شخصیت این عالم بزرگوار برای نخستین بار در سطح ملی به مردم معرفی می شود.

 

امام جمعه شهرستان بهشهر این همایش را کار بزرگ فرهنگی دانست و افزود: از آیت الله کوهستانی آثار زیادی به جا نمانده است اما با پیگیری ها و تلاش مجدانه کمیته علمی آثار و مقالات ارزشمندی در کنگره ثبت شده است.

 

حجت الاسلام جباری گفت: بطور حتم این آثار در جهت تقویت فرهنگ دین و مفاهیم دینی و مقابله با تهاجم فرهنگ استکباری و دعوت جوانان به ایمان، تقوا و دوری از سیئات می باشد.

 

وی دعوت به ایمان، عمل صالح و دوری از اعمال بد را اساس کار انبیا و امامان دانست و افزود: انبیا و امامان دین همین ویژگی ها را دنبال کرده و جزء وظایف خطیر آنها محسوب می شده است.

 

حجت الاسلام جباری گفت: آیت الله کوهستانی یکی از چهره های با افتخار و نمونه بر قله کمال و معرفت است.

 

امام جمعه شهرستان بهشهر عنوان کرد: ما باید شخصیت آیت الله کوهستانی را به دیگران بشناسانیم، خرسندیم که در این مسیر شاهد تلاش مسئولان در بحث معرفی این فقیه پارسا هستیم.

کد خبر 1191291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha