لزوم بهره مندی از شرکت های دانش بنیان در راستای صرفه جویی برق و تولید انرژی در جهرم

حجت الاسلام مدبر گفت: تلاش شود تا با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در راستای صرفه جویی و تولید انرژی پاک چون نیروگاه‌های خورشیدی، بخشی از مشکلات کاسته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (پنجشنبه ۹ تیر) با حضور در اداره برق شهرستان جهرم، ضمن دیدار با رئیس و کارکنان این اداره جویای وضعیت شبکه و خطوط انتقال در راستای تامین با ثبات برق شهرستان شد.

 

امام جمعه جهرم در این جلسه که با حضور معصوم نیا معاون طرح و توسعه فرمانداری ویژه جهرم برگزار شد، در پی ارائه گزارشی توسط اکوان رئیس و کارشناسان اداره، از وضعیت فعلی برق شهرستان، خواهان تسریع در احداث و تکمیل خطوط انتقال برق و همچنین ایستگاه های مورد نظر شد تا از بروز مشکلات برای مردم و صنایع جلوگیری شود.

 

حجت الاسلام مدبر بیان کرد: تلاش شود تا با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در راستای صرفه جویی و تولید انرژی پاک چون نیروگاه‌های خورشیدی، بخشی از مشکلات کاسته شود.

 

امام جمعه جهرم همچنین خواستار صرفه جویی همگان به عنوان راهکار ابتدایی و موثر در جهت عبور از مشکلات قطعی برق به خصوص در فصول گرم سال شد.

 

اعمال تطبیق تعرفه برق شهرستان جهرم همانند شهرهای هم جواری که از آب و هوای مشابه اما از تعرفه برق ۶ ماهه گرمسیری برخوردارند، از دیگر مواردی بود که توسط امام جمعه جهرم پیگیری شد.
 

کد خبر 1191304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha