خانواده شهید «محمد کاظمی» در شهر مجن تجلیل شد

طي مراسمي با حضور مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان شاهرود از خانواده معظم شهيد «محمد کاظمي» تجليل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسمنان؛حجت الاسلام«سید علی موسوی» در دیدار با خانواده معظم شهید «محمد کاظمی» و با حضور تعدادی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شاهرود ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای هفتم تیر، شهدا و ايثارگران مايه عظمت و اقتدار نظام هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان حفظ و حراست از ارزشهاي انقلاب اسلامي را از اهداف و آرمانهاي بلند شهدا عنوان کردوافزود: امروز قشرهاي مختلف مردم بايد براي تحقق اهداف شهدا تلاشي مضاعف داشته باشند.

 

وی ادامه داد: از خود گذشتگي شهدا و ايثارگران و اطاعت پذيري از ولايت در دفاع از حريم اسلام ، قرآن و ميهن اسلامي ، توانست توطئه هاي دشمنان و استكبار جهاني را نقش برآب كند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه شهدا ما در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به موقع احساس وظیفه کردند و ندای ولی فقیه زمان خود را لبیک گفتند و از میهن و انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل دفاع کردنداظهارکرد: رزمندگان اسلام در آن برهه زمانی احساس وظیفه کردند که باید اسلحه بدست گیرند و برای دفاع از میهن راهی جنگ شوند و در واقع شهدا را به این علت شهید می گویند که چون با علم و آگاهی وارد معرکه شدند و با از خود گذشتگی و ایثار بهترین هستی خود که جانشان بود را در کف دست گرفته و شهد شهادت را نوش جان کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد: شهادت در واقع به معنای این است که برای دفاع از شرف،ناموس و آرمانها  جان را در کف دست گرفته و به قلب دشمن حمله کنیم تا او را شکست دهیم.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: درسی که از شهدا یاد می گیریم این است که تا فرصت داریم تا توانایی جسمی و روحی داریم برای اسلام و انقلاب کاری انجام دهیم و برای امام زمان(عج) و ولی فقیه زمانمان کاری کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: همه ما از شهدا یاد می گیریم که اگر کاری را به موقع انجام ندهیم حتما پشیمان خواهیم شد و امام زمان ما از ما راضی نخواهد شد.

 

وی با بيان اينكه جايگاه شهدا و ايثارگران جايگاه اقتدار انقلاب است، افزود: مجاهدت و رشادت اين عزيزان در دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس ، دفاع از حرم و ميهن اسلامي نماد اين اقتدار و جايگاه است.‌‌

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان كرد: فرهنگ شهادت طلبي ملت ايران موج اسلام خواهي و عزت را در جهان به ارمغان آورده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تأكيد كرد: حماسه ايثارگري شهدا و ايثارگران بايد نسل به نسل به جوانان تبيين شود.

 

کد خبر 1191310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha