اجرای «دورهمی بهشتی» در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) شیراز

حجت الاسلام طاهری گفت: در طرح «دورهمی بهشتی» شاهد تجمع دورهمی دختران و پسران بهشتی در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) شیراز هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید محی الدین طاهری»، امروز (پنج شنبه 9 تیر) از برگزاری طرح نشاط معنوی در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: در این طرح در قالب «دورهمی بهشتی» شاهد تجمع دورهمی دختران و پسران بهشتی در فصل تابستان هستیم.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سید علاالدین حسین (ع) افزود: این طرح در راستای طرح نشاط معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه، ویژه اوقات فراغت اجرا می شود و فرصت دورهمی دختران و پسران بهشتی ویژه کودکان ۹ تا ۱۸ سال در این آستان مقدس را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره های علمی فرهنگی، فنی، تحصیلی، هنری، نظامی، ورزشی و تفریحی ویژه پسران و همچنین دوره های آموزش معارفی، مهارت های ساخت موشن و کلیپ با گوشی همراه، دوره های آموزشی هنری از جمله خیاطی، نقاشی روی پارچه، آشپزی، سفره آرایی و ورزشی ویژه دختران در این طرح اجرا می شود.

حجت الاسلام طاهری اعلام کرد: آخرین مهلت ثبت نام علاقمندان به شرکت در این کلاس های آموزشی و غنی سازی اوقات فراغت 12 تیر جاری است و علاقمندان برای نام نویسی می توانند به حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) مراجعه کنند.

روی گفت: دوره ها از 18 تیر آغاز خواهد شد و این طرح به همت مرکز «اُفق» و پایگاه مقاومت بسیج حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) اجرا می شود و شرکت کنندگان در پایان ایام تابستان در اردوی سراسری این طرح نیز می توانند شرکت کنند.

کد خبر 1191348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha