تلاش مجاهدانه بچه های مسجد در امور فرهنگی و اجتماعی ستودنی است

حجت الاسلام عزیزی گفت: تلاش مجاهدانه بچه های مسجد در امور فرهنگی و اجتماعی ستودنی هست و تاکنون کارهای ارزشمند فرهنگی با محوریت مساجد در این شهرستان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «جابر عزیزی» امروز (9 تیرماه) در گردهمایی مدیر مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد و افتتاحیه برنامه های اوقات فراغت شهرستان بیله سوار گفت: کانون های مساجد بیله سوار نشان دادند که شهر اولین ها در سطح استان و کشور هستند و باید از ظرفیت های مردمی برای افزایش برنامه های فرهنگی استفاده کرد.

 

امام جمعه بیله سوار تصریح کرد: تلاش مجاهدانه بچه های مسجد در امور فرهنگی و اجتماعی ستودنی هست و تاکنون کارهای ارزشمند فرهنگی با محوریت مساجد در این شهرستان صورت گرفته است.

 

وی اعلام داشت: همدلی در توزیع کمک های مومنانه، برپایی گروه های سرود و تواشیح، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، توجه به فعالیت های ورزشی نشان می دهد که نوجوانان و جوانان جذب فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد شده اند.

 

حجت الاسلام عزیزی تاکید کرد: آسیب های اجتماعی از دیگر رویکردهای است که فعالان کانون های مساجد در راستای تقویت حوزه خانواده و مهارت های زندگی نوجوانان و جوانان و معرفت افزایی باید برنامه ریزی فرهنگی داشته باشند.

 

امام جمعه بیله سوار یادآور شد: متاسفانه کرونا موجب دوری بچه های از فضای مساجد شد که باید در این خصوص نیز برنامه های فرهنگی با حضور اساتید مجرب، گروه های هنری و اجرایی برنامه های شاد و متنوع فراهم شود.

 

حجت الاسلام عزیزی بیان کرد: تشکیل کمیته های برنامه ریزی با حضور فعالان کانون های مساجد و حمایت مالی از این برنامه ها بسیاری ضروری است.

 

در ادامه این جلسه، «شهاب ملکی» با اشاره به اینکه انتخاب کانون های مساجد در رویداد ملی فهما در بین 18 شهرستان برتر کشور افتخار بزرگی بود که به همت فعالان کانون های مساجد این شهرستان کسب شد، اظهار داشت: همدلی و همکاری سایر دستگاه های فرهنگی و مذهبی شهرستان نیز در این افتخار آفرینی دخیل بود.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار یادآور شد: موتور محرک فعالیت فرهنگی در شهرستان بیله سوار کانون های مساجد است.

کد خبر 1191355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha