فعالان کانون های مساجد بیله سوار جزو ۱۸ شهرستان برتر کشور است

آمون گفت: فعالان کانون های مساجد بیله سوار توانستند با ممارست در فعالیت های فرهنگی، قرآنی و هنری جزو ۱۸ شهرستان برتر کشور در رویداد ملی فهما باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مصطفی آمون» امروز (9 تیرماه) در گردهمایی مدیر مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد و افتتاحیه برنامه های اوقات فراغت شهرستان بیله سوار گفت: فعالان کانون های مساجد بیله سوار توانستند با ممارست در فعالیت های فرهنگی، قرآنی و هنری جزو 18 شهرستان برتر کشور در رویداد ملی فهما باشند که این نشان از جایگاه برتر و توجه به مسئله فرهنگی با مشارکت مسئولان محلی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: از فعالیت های دفتر نمایندگی این شهرستان نیز تشکر می کنم که توانسته با تعامل قابل تقدیر توانسته یک انسجام ویژه ای در بین فعالان کانون های مساجد این شهرستان ایجاد کند.

 

این مقام مسئول افزود: با تغییر مدیریت کشوری کانون های مساجد رویکرد ویژه و تحول خاص در مدیریت کانون ها ایجاد خواهد شد و با تلاش های شبانه روزی و جهادی امیدواریم بتوانیم پشتیبانی خوبی از کانون ها داشته باشیم.

 

آمون اذعان داشت: توجه ویژه به مسئله غنی سازی اوقات فراغت خواهیم داشت تا رویکرد جذب نوجوانان و جوانان در اولویت این فعالیت ها باشد.

 

وی اضافه کرد: تجهیز کتابخانه های مساجد از دیگر رویکردهای است که در سال جاری به آن توجه خاصی خواهد شد تا فرهنگ مطالعه نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: تفاهم نامه همکاری با مشارکت دستگاه های اجرایی و نهادهای فرهنگی و تفریحی با هدف حمایت از برنامه های کانون های مساجد نیز منعقد شده است.

 

پیش از این گردهمایی، نشست با امام جمعه شهرستان بیله سوار نیز برگزار شد.

 

کد خبر 1191358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha