دستگیری دو باند سارق حرفه ای در لرستان

سردار الهی، از دستگیری دو باند سارق حرفه ای در لرستان خبر داد و گفت: از مخفیگاه آنها مقدار دو هزار و ۵۰۰ قلم انواع وسایل مسروقه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار «یحیی الهی»، امروز(9تیر)، در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارشاتی در پی وقوع چند فقره سرقت محموله‌های خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان، اظهارداشت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی لرستان افزود: دو نفر از اعضای این باند توسط ماموران در محورهای مواصلاتی استان شناسایی و دستگیر شدند.

 

وی با اشاره به اعتراف سارقان، خاطرنشان کرد: از مخفیگاه آنها مقدار دو هزار و ۵۰۰ قلم انواع وسایل مسروقه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف و تا کنون ۱۳ مال باخته در این خصوص شناسایی شده است.

 

سردار الهی عنوان کرد: شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان ادامه دارد.

 

وی در ادامه از توقیف پژو پارس و کشف بیش از ۲۰ قبضه کلت کمری غیرمجاز توسط مأموران پلیس امنیت عمومی لرستان در محور کرمانشاه - خرم آباد خبر داد و گفت: در پی رصد اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مبنی بر ورود سلاح غیرمجاز توسط یک قاچاقچی با یک دستگاه سواری پژو پارس از استان‌های غربی کشور به لرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی لرستان افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۳ قبضه کلت کمری غیرمجاز از نوع زعاف و ۴۶ تیغه خشاب مربوطه کشف و یک نفر نیز دستگیر شده است.

کد خبر 1191381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha