مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در جهت کارآفرینی و اشتغال آفرینی تلاش کنند

محمودی گفت: مددجویان کمیته امداد در جهت کارآفرینی و اشتغال آفرینی تلاش کنند و تلاش ها و برنامه های خوبی در این رابطه از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جمع مدد جویان کمیته امداد امام خمینی ره ورامین که بمناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در حسینیه شهدای گمنام گرد هم آمده بودند، با عرض تسلیت شهادت امام جواد علیه السلام گفت: دنیا باید بداند آمریکایی که در راس حمایت از حقوق بشر خود را می داند فقط در ایران و در طی یکهفته چقدر جنایت انجام داده است و اگر تک تک این جنایات را بخواهیم تبیین و واکاوی کنیم میبینم چقدر این کشور مشکل ساز برای مردم ایران بوده است.


وی افزود: کشور ما هم اکنون نیز مورد همان جنایات و به سبک متفاوتی از سوی آمریکا است و این کشور در همه کشورهائی که همسو با آنها نباشند دست به جنایت می زند.


حجت الاسلام محمودی با اشاره به مشکلات مردم و تلاش دولت در حل مشکلات معیشتی مردم گفت: بخشی از مشکلات کنونی کشور ما بخاطر تحریم های آمریکا است و بخشی نیز بخاطر سو مدیریت بوده است که امیدواریم با تلاش های شخص ریاست جمهوری و سایر مسئولین این مشکلات به حداقل برسد.

 

امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر خودکفایی مدد جویان کمیته امداد و اینکه خانواده ها باید به اشتغال خانگی و کارآفرینی اهتمام بیش از این داشته باشند بیان داشت: در بحث کار و تولید اشتغال برای مدد جویان توسط کمیته امداد تلاش ها و برنامه های خوبی صورت گرفته است و همت خود مدد جویان نیز  در این راه موثر و جدی خواهد بود که در مسئله تولیدات و کارآفرینی خانگی بتوانند خودکفا بشوند.

 

وی با بیان اینکه تربیت اخلاقی در فرزندان مدد جویان مهم و یک سرمایه گذاری معنوی است اظهار داشت: مراقبت های اخلاقی و پرورش نسل صالح امانت های الهی که در نزد مادران است یک واجب تأکید شده از سوی بزرگان است و نباید اجازه دهیم منازلمان در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی پایگاه دشمن شود .


حجت الاسلام محمودی در پایان برخی ناهنجاری های رخ داده در حوزه  مدد جویان کمیته امداد را از آفت های مشکل ساز برای این مجموعه دانست و تصریح کرد: از مدد جویان می‌خواهم اصول اولیه اخلاقی را رعایت کنند و برخی رفتارها و ظواهر به اعتماد مردم و خیرین آسیب می زند و لازم است مسئولین کمیته امداد از این آسیب ها دوری کنند و تذکرات لازم را به کسانی که موارد اخلاقی را رعایت نمی کنند بدهند.

کد خبر 1191396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha