به دنبال رسمیت دادن به کالاهای ته لنجی هستیم

خاندوزی با بیان اینکه به دنبال رسمیت دادن به کالاهای ته لنجی هستیم تا امکان واردات از استان‌های مرزی تسهیل شود گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا در زمینه واردات کالای ته لنجی با استان‌های مرزی همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سید احسان خاندوزی» ظهر امروز (پنج شنبه ۹ تیر) در بازدید از ظرفیت های اقتصادی آبادان و خرمشهر، با بیان اینکه ستاد مبارزه با قاچاق کالا با همکاری وزارت کشور وزارتخانه های صمت و امور اقتصادی، در زمینه واردات کالای ته لنجی با استان‌های مرزی همکاری می‌کند اظهار کرد: با این اقدام لنج دارانی که کالای خود را در قالب ته‌لنجی وارد می‌کنند و اغلب متهم به قاچاق می شوند رسمیت داده می‌شوند.

 

وزیر امور دارایی و اقتصادی این کار را عاملی برای واردات کالا بین پنج تا ۶ سفر دریایی در سال عنوان کرد و افزود: با این اقدام فعالیت لنج‌داران ضابطه مند می‌شود و می‌توانند از مسیر قانونی کالای خود را وارد کشور کنند.

 

وی تصریح کرد: در این راستا کالاهای وارداتی با لنج می‌تواند وارد گمرک شده و پس از ثبت آماری، به عنوان کالای رسمی در خوزستان و حتی در بیرون از استان عرضه شود.

 

کد خبر 1191397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha