اهدای ۲۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی// زوج های جوان زندگی خود را امام رضایی کنند

مراسم اهدای ۲۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و دکتر نبی، مدیرعامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها در مجموعه رفاهی لاله شهر ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، ظهر امروز(۹ تیر) در آئین اهدای ۲۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت نهادهای حمایتی در این استان که با همکاری بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها، با تقدیر از حضور سردار سلیمانی در استان، اظهار کرد: بنیاد آبشار عاطفه ها، یک بیناد تاثیرگذار بین المللی است که در کنار زوج های جوان است.

 

سردار « جمال شاکرمی» با بیان اینکه از ۲۴۰ سری جهیزیه ای که امروز تقدیم زوج های جوان می شود، ۱۷۰ جهیزیه  از طریق این موسسه تامین شده است، افزود: جناب دکتر نبی با معاونت اجتماعی سپاه امیرالمومنین(ع) استان با انقعاد تفاهم نامه ای همکاری را در زمینه زنان سرپرست خانوار و کمک به زوج های جوان دارند.

 

دکتر «علیرضا نبی»، مدیرعامل بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها نیز در این مراسم، اظهار کرد: من قبل از ۱۳۸۳ یک آدمی بسیار پولدار بودم و الان یک آدرم بسیار ثروتمند هستم، یک خانه ۳۰۰ متیر لاکچری در مشهد داشتم، دقیقه ۱۰ هزار تومان حقوق بنده بودم، در این زندگی همه اش من بود اما امروز به برکت امام رضا(ع) تلاش دارم که از منیت عبور کرده و برای خدمت به اقشار آسیب پذیر گام بردارم.

وی تصریح کرد: ما هر چه داریم از امام رضا(ع) است، امروز هم این تعداد جهیزیه که بین نوعروسان استان اهدا می شود به برکت امام رضا(ع) است، حضرت امام رضا(ع) ملجا و پناهگاه همه ملت ایران است.

 

نبی بیان کرد: امام رضا(ع) حی و حاضر است، زوج های جوان زندگی خود را امام رضا(ع) آغاز کنند، سال به سال پیمان خود را با امام رضا(ع) تمدید کنند، همیشه احترام همسرتان را داشته باشید و همواره با همسرتان مهربان باشید.

 

گفتنی است، این مراسم با حضور سردار «غلامرضا سلیمانی»، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار «شاکرمی»، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان و «حسنی»، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و جمعی از مسولان فرهنگی و اجرایی استان در مجتمع لاله در حال برگزاری است.

کد خبر 1191407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha