ضرورت تجهیز و استقرار گمرک در مبادی ورودی منطقه آزاد اروند تا ۲۰ تیرماه

اسکندری بر ضرورت تجهیز و استقرار گمرک جمهوری اسلامی ایران در مبادی ورودی منطقه آزاد اروند تاکید کرد و گفت: اگر تا ۲۰ تیر امسال، گمرک در این مبادی استقرار پیدا نکند، ماموران سازمان منطقه آزاد اروند آنها را کنترل خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «محمدرضا اسکندری» عصر امروز (پنج شنبه ۹ تیرماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به عدم وجود حاکمیت متمرکز در آبادان و خرمشهر اظهار کرد: این مهم یکی از علل بروز مشکلات و نارضایتی مردم از وضعیت کنونی در منطقه آزاد اروند است.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: امیدواریم به زودی شاهد حل این موضوع و تثبیت حاکمیت سازمان منطقه آزاد اروند برای رسیدن به نقطه مطلوب شهروندان باشیم.

 

وی از استقرار ‌۱۳۶ نیروی گمرکی در مبادی منطقه آزاد اروند خبر داد و تصریح کرد: حقوق و مزایای آنها توسط این سازمان تامین می‌شود و اگر تا ۲۰ تیر سال جاری، گمرک در این مبادی استقرار پیدا نکند، ماموران سازمان منطقه آزاد اروند آنها را کنترل خواهند کرد.

 

اسکندری بر ضرورت تجهیز و استقرار گمرک در مبادی ورودی منطقه آزاد اروند تاکید کرد و یاد آور شد: گمرک همانگونه که مبادی سایر مناطق آزاد کشور را تجهیز کرد می بایست این گیت ها را هم تجهیز کند اما با این حال سازمان منطقه آزاد اروند در تجهیز گیت ها کوتاهی نکرده است.

 

کد خبر 1191477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha