مجوز فروش عرصه و اعیان زندان های ملی در رجایی شهر و قزلحصار کرج دریافت شده است

عبداللهی با اشاره به اهمیت پیگیری مطالبات مردمی در قالب دیدارهای چهره به چهره مسئولان با مردم گفت: مجوز فروش عرصه و اعیان زندان های ملی در رجایی شهر و قزلحصار کرج دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست شورای اداری که پنجشنبه ۹ تیر در سالن شهدای دولت استانداری البرز برپا شد گفت: مجوز فروش عرصه و اعیان زندان های ملی در رجایی شهر و قزلحصار کرج دریافت شده است. 

 

استاندار البرز افزود: تغییر مسیر زندان های بزرگ کشور در البرز به عنوان یک مطالبه عمومی مردمی در دستور کار دولت و استانداری البرز با هدف کاهش آسیب های اجتماعی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت نقشه مهندسی فرهنگی کشور برش استان البرز بیان کرد: یکی از ملزومات تحقق برنامه های فرهنگی، ایجاد زیرساخت های موثر با هدف برنامه ریزی راهبردی و اصولی با نگاه فرهنگی است.

 

عبداللهی در بخش دیگر سخنان خود به هفته قوه قضائیه و اهمیت تکریم شهیدان بهشتی و باهنر اظهارکرد: تکریم و تجلیل از خانواده شهداء و ایثارگران یکی دیگر از اولویت های برنامه ریزی در استان البرز است. 

 

وی دیدارهای چهره به چهره با مردم را زمینه پیگیری مطالبات با تسریع زمانی خواند و بیان کرد: طرح چهره به چهره با مردم و پیگیری مشکلات و مطالبات آنان می تواند روحیه امیدواری در مردم و تسریع مطالبات مردمی را فراهم نماید. 

 

استاندار البرز تصریح کرد: رهبرمعظم انقلاب سال جاری را به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی خواندند و در مسیر تحقق این شعار تلاش ها و اقدامات جدی انجام شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت اتحاد شبانه روزی مجموعه مدیران استان در مسیر همبستگی اتحاد و تلاش شبانه روزی بیان کرد: دولت سیزدهم عزم خود را اجرای جهاد اقتصادی قرار داده است تا به این واسطه با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شاهد رشد اقتصادی کشور باشیم. 

 

استاندار البرز در پایان خاطرنشان کرد: از جمله مسائل پیگیری شده از طرف دولت عادلانه سازی یارانه ها است هرچند جراحی اقتصادی به خوبی برای مردم اطلاع رسانی نشده است. 

 

کد خبر 1191481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha