رویداد ملی فهما رویدادی رقابتی ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است

حجت الاسلام بیکی گفت: رویداد ملی فهما رویدادی رقابتی ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است، اظهار کرد: این رویداد با هدف شناسایی و ساماندهی به کارگیری ارتقا و انگیزه بخشی استعدادهای فرهنگی هنری در سطح کشور طراحی و اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، «حجت الاسلام و المسلمین اباذر بیگی»،  امروز عصر، (۹ تیرماه) در جلسه ای که با حضور کارکنان ستاد فهمای استان برگزار شد با بیان اینکه رویداد ملی فهما رویدادی رقابتی ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است، اظهار کرد: این رویداد با هدف شناسایی و ساماندهی به کارگیری ارتقا و انگیزه بخشی استعدادهای فرهنگی هنری در سطح کشور طراحی و اجرا می‌شود.
 
مدیر ستاد فهما آذربایجان غربی افزود:  این‌که چهارمین رویداد فهما از 21 خرداد همزمان با میلاد امام رضا(علیه السلام) آغاز شده و کانون های برتر در دهه فجر انقلاب اسلامی معرفی می شود.

وی ادامه داد: در این دوره از رویداد ملی فهما؛ کانون ها با توجه به ظرفیت ها و امکانات خود می توانند یک تا سه رواق را برای شرکت در رویداد رقابتی فهما انتخاب کنند با این توضیح که یکی از رواق ها باید رواق هنر انتخاب شود.


این مسئول با بیان اینکه چهارمین رویداد ملی فهما امسال همچون سال های گذشته در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و در ۱۲ رواق کتاب، نمایش، نور، همدلی، رسانه، قلم، فیلم، ترنج، دانش، سرود، کارآفرینی و فناوری تعریف شده است، افزود: شاخص های مهارتی (آموزشی)، میدانی، رقابتی (جشنواره‌ای)، شبکه‌ای، تعاملی و خودجوش هویتی و ساماندهی را به عنوان گستره فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد فهما است.

وی افزود: مسجد محوری، نگاه تشکیلاتی، پیوست رسانه ای، جاذبه آفرینی هنری، از جمله شاخص های ارزیابی فعالیت‌های کانون در رواق های 12 گانه است.
 
حجت الاسلام بیگی افزود: مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند پس از ورود به ناحیه کاربری خود در سامانه بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir نسبت به انتخاب رواق تخصصی جهت ارزیابی در رویداد فهما اقدام کنند.

 

کد خبر 1191488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha