مساله استقرار گمرک در مبادی ورودی آبادان و خرمشهر باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود

مولوی خطاب به وزیر اقتصاد، بر ضرورت تسریع در روند استقرار گمرک در مبادی ورودی آبادان و خرمشهر تاکید کرد و گفت: مساله استقرار گمرک در مبادی ورودی آبادان و خرمشهر باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف و کارگروهی برای آن تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سید محمد مولوی» عصر امروز (پنج شنبه ۹ تیر) در نشست وزیر امور اقتصادی و دارایی با تجار و فعالان اقتصادی منطقه آزاد اروند اظهار کرد: مطالبه همه تجار، فعالان اقتصادی، منطقه آزاد اروند و تمامی مردم آبادان و خرمشهر استقرار گمرک در گیت های مبادی ورودی منطقه آزاد اروند است.

 

نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به سفر گذشته رئیس جمهور و هیات دولت به آبادان و خرمشهر اشاره کرد و افزود: تمام موارد و مشکلات را در سفر قبل اعلام کردیم و رئیس جمهور و وزیر اقتصاد هم از نزدیک همه آنها را مشاهده کردند.

 

وی تصریح کرد: اگر قرار است مسئله استقرار گمرک در مبادی ورودی منطقه آزاد اروند به تاریخ بی انتهایی موکول شود همان داستانی که اکنون است مجدد اتفاق می افتد.

 

مولوی خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: اکنون باید برای مساله استقرار گمرک در مبادی ورودی آبادان و خرمشهر مصوبه ای به تصویب برسد که ظرف مدت زمان مشخص کارگروهی برای حل این مشکل تشکیل شود.

 

کد خبر 1191495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha