ازدواج مورد توجه همه گروه های جامعه باشد

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه ازدواج باید به عنوان سنت دین اسلام مورد توجه همه گروه های جامعه باشد، گفت: خانواده ها و مسئولین باید زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند و مشکلات را رفع نمایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه 10 تیر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک سالروز ازدواج امام علی(علیه السلام) و حضرت زهرا(سلام الله علیها)، گفت: ماه ذی الحجه سراسر نورانیت و عبودیت بوده که قرآن این ماه را ایام معلومات خوانده است.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به فضیلت های ماه ذی الحجه، افزود: قرائت نماز ویژه در 10 شب اول این ماه و روزه داری از سفارشات ائمه اطهار (علیهم السلام) در این ماه مبارک است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ازدواج این دو نور الهی را الگویی کامل برای جوانان ما خواند و اظهار کرد: قرآن و روایات بسیاری بر اهمیت و فضیلت ازدواج تاکید کرده اند که بخشی از یک زندگی مؤمنانه است.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا ازدواج را امری بی اهمیت جلوه دهند، تصریح کرد: آنان با پررنگ کردن مشکلات می خواهند جوانان را به فساد سوق دهند تا از تشکیل خانواده باز مانند.

 

خطیب جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه ازدواج باید به عنوان سنت دین اسلام مورد توجه همه گروه های جامعه باشد، ادامه داد: خانواده ها و مسئولین باید زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند و مشکلات را رفع نمایند. 

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، خاطرنشان کرد: دین اسلام در تمام جنبه های زندگی حقوق را تعریف کرده و نباید خام حقوق غیربشری آمریکا شویم.

 

کد خبر 1191586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha