برپایی بیش از ۶۰ کارگاه تخصصی فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی

پورمختار با اشاره به اهمیت برپایی برنامه های موسسات قرآنی به مناسبت ایام اوقات فراغت تابستان سال جاری گفت: بیش از ۶۰ کارگاه تخصصی فرهنگی و قرآنی با محوریت موسسات قرآن در البرز برپا می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « فرخ لقاء پورمختار» در جمع خبرنگاران با اعلام برنامه های موسسات قرآنی به مناسبت ایام اوقات فراغت تابستان سال جاری گفت: بیش از 60 کارگاه تخصصی فرهنگی و قرآنی با محوریت موسسات قرآن در البرز برپا می گردد.

 

مدیرعامل اتحادیه های قرآنی استان البرز افزود: رشد فرهنگی و قرآنی نوجوانان و جوانان از رویکردهای برنامه ریزی در میان موسسات قرآنی سطح استان البرز است که به همین منظور ویژه برنامه های موثری در ایام مناسبتی سال به ویژه ایام اوقاف فراغت در نظر گرفته می شود.

 

به گفته وی، کارگاه های تخصصی فرهنگی و قرآنی طی سال برپا می شود و این اهتمام وجود دارد که مستمر، پیوسته و هماهنگ باشد.

 

وی با اشاره به ضرورت توجه به موسسات خانه های قرآنی روستایی عنوان کرد: برپایی کارگاه های قرآنی در سطح روستاها با هدف ترویج فرهنگ قرآنی از دیگر برنامه های این موسسات قرآنی است.

 

مدیرعامل اتحادیه های قرآنی استان البرز خاطرنشان کرد: تقویت فعالیت موسسه های قرآنی و هم اندیشی مدیران با هدف همکاری و همراهی و انتقال تجربه از دیگر شاخص های این دوره ها است.

کد خبر 1191596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha