نشست هم اندیشی رابطان کانون های مساجد البرز با محوریت برترین های فهما برپا می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به خبر برپایی نشست هم اندیشی شبکه رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با محوریت اوقات فراغت گفت: ایام اوقات فراغت به عنوان مهمترین ایام شاخص در جریان فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت‌الاسلام کاظم شکری» در جریان نشست هماهنگی برنامه های اوقات فراغت که شنبه ۱۱ تیر برگزار شد گفت: شبکه رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با محوریت برترین های فهما برای سال جاری تشکیل می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: ایام اوقات فراغت به عنوان مهمترین ایام شاخص در جریان فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد است به همین منظور برنامه ریزی هدفمند و منسجم در این رابطه اهمیت ویژه ای دارد. 

 

 

به گفته وی، ستاد فهما استان البرز سیاست گذاری و نگاه راهبردی برای کانون های فرهنگی هنری مساجد دارد و در این مسیر کارشناسان ستاد با در نظر گرفتن تولید محتوا، برنامه ریزی و هماهنگی با نهادها، دستگاه ها و اماکن خدماتی و رفاهی شرایط مطلوب تری را برای فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد فراهم می کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت هم اندیشی و همراهی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز به منظور رشد برنامه های فهما بیان کرد: شکل گیری شبکه رابطان فهما استان البرز به نوبه خود می تواند سرمنشاء هماهنگی های بیشتر و بهتر باشد برای این مهم برترین های فهما در البرز گردهم می آیند تا در قالب برنامه های اوقات فراغت و دیگر مسائل مرتبط با کانون های مساجد هم اندیشی کنند. 

 

 

 

کد خبر 1191828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha