توزیع نان صلواتی در اجرای پنجمین دوره طرح ملی «قرار دوازدهم» در فسا

میری گفت: پنجمین دوره طرح ملی «قرار دوازدهم» با هدف توزیع نان صلواتی بین نیازمندان در روز ۱۲ تیر در شهرستان فسا اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی میری»، امروز (شنبه 11 تیر) با اشاره به توزیع نان صلواتی در فسا به خبرنگاران گفت: پنجمین دوره طرح ملی «قرار دوازدهم» با هدف توزیع نان صلواتی بین نیازمندان در روز ۱۲ تیر در شهرستان فسا اجرا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فسا افزود: در اجرای این طرح 20 هزار قرص نان در فسا به صورت رایگان توزیع خواهد شد و طرح سراسری «قرار دوازدهم» در ۱۲ هر ماه به نیابت و به نیت سلامتی امام زمان (عج) اجرا می شود و بسته های معیشتی از محل موقوفات، کمک های خیرین و بقاع متبرکه با عنوان «مهدی یاوران» تهیه و بین خانواده های نیازمند شهر توزیع می شود.

وی با اشاره به طرح «قرار دوازدهم» به عنوان یک طرح کشوری عنوان کرد: نخستین مرحله از اجرای این طرح، اسفند سال گذشته آغاز شد و پنجمین مرحله آن در قالب تهیه و توزیع نان صلواتی اجرا می شود.

میری اعلام کرد: ۲۰ هزار قرص نان در روز یکشنبه 12 تیر از محل نیات موقوفه واقف خیراندیش مرحوم حاج «میرزا فتح الله» تهیه شده که با اهدای حواله های 10 هزارتومانی از طریق مراکز «اُفق» بقاع متبرکه امامزاده «حسن (ع)»، شاهزاده «قاسم (ع)» و امامزاده «اسماعیل (ع)»، شورای امور خیریه اوقاف فسا و انجمن حمایت از خانواده زندانیان فسا بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی گفت: طرح «قرار دوازدهم» با هدف محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در شهرستان فسا در حال اجراست و از خیران و نیکوکاران و مهدی یاوران فسا برای مشارکت در این طرح خداپسندانه دعوت می کنیم تا به مراکز «افق» آستان مقدس امامزادگان شهرستان فسا مراجعه کنند.

کد خبر 1191836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha