آغاز کلاس های تابستانی کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان

طبرسا گفت: کلاس های تابستانی کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان آغاز شد.

«جواد طبرسا» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان، کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن برنامه هایی را با هدف ایجاد رابطه مستمر با جوانان و برگزاری کلاس هایی در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی در رشته های مختلف برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان افزود: این کلاس ها در بخش های؛ مذهبی، هنری، ورزشی، آموزش گیاهان، تیراندازی و کامپیوتر برگزار می شود.

 

وی با اشاره به رشته های دوره آموزشی این کانون در تابستان، اظهارداشت: برگزایر کلاس های زبان انگلیسی، فوتبال، اذان و دوچرخه سواری، روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، تجوید و فصیح خوانی قرآن کریم، خوشنویسی، عکاسی با موبایل و دوربین، گرافیک رایانه ای، عکاسی با موبایل و دوربین، زبان انگلیسی(ویژه کودکان)، نقاشی، نماترک، رزین، چرم دوزی، معرق کاری، قصه گویی، فوتبال، کلاس تقویتی ریاضی اول تا ششم ابتدایی، تیراندازی، تصویربرداری، کامپیوتر  ICDL، آموزش زیورآلات و برنامه های تفریحی (اردو، بلیط استخر و گیم نت) از برنامه های این کانون است.

 

طبرسا خاطرنشان کرد: در روزهای یکشنبه هر هفته کلاس های تفسیر قرآن کریم با حضور آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی»، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان برگزار می شود.

 

کد خبر 1191837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha