۱۹ پایگاه در قالب ۱۱۶ مدرسه آماده پذیرش مهمانان فرهنگی در استان همدان

نانکلی گفت: ۱۹ پایگاه در قالب ۱۱۶ مدرسه در ستاد اسکان فرهنگیان طی ایام تابستان آماده پذیرش مهمانان فرهنگی در استان همدان است.

«یاسر نانکلی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان ، با بیان اینکه 19 پایگاه در تمامی مراکز آموزش و پرورش شهرستان ها و نواحی آموزش و پرورش استان همدان به عنوان ستاد اسکان مسافران فرهنگی در ایام تابستان  ایجاد و فعال شده است، گفت: این مراکز آماده  پذیرش از مهمانان فرهنگی همدان است.

 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به آغاز بکار ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان افزود: پایگاه‌های اسکان آموزش و پروش در سراسر استان از (28 خرداد) شروع به کار کرده و تا (15 شهریور)  آماده ارائه خدمت به گردشگران(فرهنگی)  در ایام تابستان هستند.

 

وی تصریح کرد: همه گیری ویروس کرونا طی ۲ سال گذشته موجب تعطیلی ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان شده بود که نوروز ۱۴۰۱ با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، فرهنگیان سراسر کشور می توانند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از امکانات اقامتی موجود  استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه کلاس‌های نوع (ج) از چرخه خدمت رسانی ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان حذف شده است، افزود: برای اسکان فرهنگیان در ایام تابستان ، 153 کلاس ویژه، 900 کلاس درجه "الف" و 33 کلاس درجه "ب" در این استان تجهیز شده است.

 

نانکلی با اشاره به اینکه کلاس های ویژه مجهز به تختخواب تاشو و امکانات رفاهی مطلوب هستند، تاکید کرد: رویکرد ستاد اسکان فرهنگیان، حرکت به سمت اسکان در کلاس های ویژه و نوع (الف) است.

 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: هزینه اقامت با توجه به کیفیت اتاق‌ها برای فرهنگیان، کارکنان دولت و سایر افراد(آزاد) نرخ گذاری شده است.

 

وی  با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌های موجود در استان همدان برای اسکان مناسب و رفاه مهمانان فرهنگی در فصل تابستان استفاده می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم فضایی فراهم شود تا فرهنگیانی که به همدان سفر می کنند با اطمینان خاطر از مراکز دیدنی و جذاب این استان بازدید کنند.

 



 

کد خبر 1191843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha