برق ۱۵دستگاه دولتی پرمصرف در ساری قطع می شود

باقری با ابراز گله مندی از اینکه برخی از ادارات در راستای مدیریت مصرف همکاری لازم با شرکت توزیع برق ندارند، گفت: در هفته گذشته برق سه دستگاه دولتی را قطع کرده‌ایم، این هفته نیز ۱۵دستگاه در دستور کار قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «حمید رضا باقری» صبح امروز(۱۱تیر) در جلسه شورای اداری مرکز مازندران  با بیان اینکه بدون برق فعالیتی در ادارات انجام نمی شود به قطعی شش ساعته برق برای هر مشتری در سال قبل اشاره کرد و گفت: پیش بینی پیک امسال در سطح کشور 65 هزار مگاوات است که این میزان نسبت به سال گذشته 8 هزار و 600 مگاوات بیشتر است.

 

رئیس برق جنوب شهرستان ساری افزود: 10 هزار مگاوات عدم‌توازن دربحث نیروگاه ها و بحث تولید پیش بینی شد.

 

وی با اعلام اینکه تمام دستگاهای اجرایی موظف شدند در ساعات اداری مصرف برق را 30 درصد نسبت به سال گذشته کاهش دهند، گفت: شرکت توزیع برق با نصب شمارشگر هوشمند و تجهیزات قطع و وصل از راه دور نسبت به پایش  و کنترل مصرف اقدام می کند.

 

باقری یادآور شد: سال گذشته برق صنایع به مدت 6 تا 7 ساعت قطع و این‌امر موجب خسارت شدید میشد؛ اما امسال یک روز در هفته و با ابلاغ از قبل انجام می گیرد.

 

وی ادامه داد: از مهر سال 1400حدود 6 هزارمگاوات ساعت در بخش نیروگاهای حرارتی و برق جبران شد که در مدیریت مصرف، شاهد قطعی برق نبودیم.

 

باقری افزود: باهمکاری شهرداری ‌و شورا تبدیل لامپ های جیوه ای به لامپ های ال ای دی جای تقدیر دارد.

 

وی با ابراز گله مندی از اینکه برخی از ادارات همکاری لازم را با شرکت توزیع برق ندارند، گفت: در هفته گذشته برق سه دستگاه دولتی را قطع کرده‌ایم، این هفته نیز 15دستگاه در دستور کار قرار دارند.

 

باقری بر ضرورت مدیریت مصرف در ادارات و دستگاه های دولتی تاکید کرد و افزود: امسال یک مورد قطعی برق مشترکان خانگی نداشتیم.

کد خبر 1191876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha