هفت شهرستان استان مرکزی در وضعیت زرد کرونایی قرارا دارند

قربانی با اشاره به رنگ بندی شهرستانهای استان مرکزی از ۱۰ تیر ۱۴۰۱ گفت: ۷ شهرستان آشتیان، تفرش، دلیجان، زرندیه، فراهان، محلات و کمیجان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

«یاسر قربانی» با اشاره به اینکه براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنج شهرستان استان مرکزی در وضعیت آبی و هفت شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: امید است با رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک، افزود: براساس رنگ‌بندی جدید شهرستان‌های اراک، خمین، خنداب، شازند و ساوه در وضعیت آبی قرار گرفته اند.

 

این مقام مسئول ادامه داد:  شهرستان‌های آشتیان، تفرش، فراهان، دلیجان، محلات، کمیجان و زرندیه نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

 

وی با بیان اینکه هفته گذشته وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان شازند، زرد بود، ادامه داد: این شهرستان اکنون به رنگ آبی تغییر یافته و هیچ یک از شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار ندارند.

 

قربانی در ادامه با اشاره به اینکه روند شیوع ویروس کرونا در کشور افزایشی اما در استان مرکزی ثابت است، ادامه داد: این شرایط شکننده است و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی آحاد مردم در این شرایط الزامی است.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک تاکید کرد: همه باید بهداشت فردی را بیش از پیش رعایت کنند چرا که در فصل تابستان و شیوع بیماری های ویروسی روبرو هستیم و این مهم امری ضروری است.

کد خبر 1191911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha