جشن ازدواج ۱۵۰ زوج جوان در حرم مطهر سلطانعلی(ع) اردهال

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان از برگزاری جشن ازدواج و پیوند آسمانی ۱۵۰ زوج در حرم مطهر حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال خبر داد.

 مسلم محمود زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: جشن ازدواج و پیوند آسمانی ۱۵۰ زوج به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در حرم مطهر حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال برگزار شد. 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان افزود: این مراسم شامگاه جمعه ۱۰ تیرماه به همت مدیریت حرم مطعر حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) مشهداردهال و با همکاری خادمان افتخاری حرم مطهر و  پایگاه‌ های بسیج شهرستان کاشان برگزار شد.

 

محمودزاده ادامه داد: در این مراسم حجت الاسلام تراشیون، کارشناس برنامه سمت خدا به ایراد سخنرانی پرداخت و برنامه‌های شاد و مهیج و متنوعی در این مراسم اجرا شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با بیان اینکه خطبه عقد جشن پیوند آسمانی توسط امام جمعه منطقه اردهال حضرت آیت اله سلیمانی تبار جاری شد و به مزدوجین بسته های هدیه ارائه و به قید قرعه به چهار زوج کمک هزینه مشهد مقدس اهدا شد.

 

محمودزاده با بیان اینکه با شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌ها بسیاری از زوج‌های جوان موفق به برگزاری مراسم جشن ازدواج نشدند و با برپایی عقد ساده و کم هزینه رسمی بسیار فرخنده را پایه گذاری کردند، اظهار داشت: از این رو بر برپایی مراسم‌های ازدواج آسان برنامه ریزی شد و سازمان اوقاف و امور خیریه هم در این زمینه ابلاغیه‌هایی را داشت که بر همین اساس این جشن باشکوه ازدواج برنامه ریزی و اجرا شد.
 

کد خبر 1191942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha