آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) برگزار شد

آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) امروز ۱۱ تیرماه در سالن ولایت سپاه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) امروز 11 تیرماه در سالن ولایت سپاه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان اجرایی استان برگزار شد.

 

آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، حجت الاسلام «حسین طیبی فر» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و سردار «غلامحسین محمدی اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل سخنرانان این مراسم بودند.

 

در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام «میثم فیاضی» تقدیر شد و حکم انتصاب حجت الاسلام «حسین علیی» به ایشان اهدا شد.

 

سردار «غلامحسین محمدی اصل» در این مراسم ضمن تبریک به مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان از خدمات مسئول سابق نیز تقدیر و تشکر کرد و گفت: دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه یکی از بخش های معنوی و مهم در این مجموعه بزرگ است.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: سپاه در کنار دولت در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با تمام وجود پیشگام و پیشقدم است.

 

وی اذعان داشت: تقویت معنویت، روحیه جهادی، آبادانی و محروم زدایی و مقابله با جنگ نرم از رسالت مهم سپاه است که نمایندگی ولی فقیه در خط مقدم آن قرار دارد.

 

کد خبر 1191946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha