بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری به تامین اجتماعی

زارعی به بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری به تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: پرونده پروژه های گردشگری در شهرستان ساری باز نیست این در حالیست که مرکز استان از آثار تاریخی فراوانی برخوردار است که ساری می تواند مرکز ثقل گردشگران باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «منصورعلی زارعی» صبح امروز(۱۱تیر) در جلسه شورای اداری فرمانداری مرکز مازندران با بیان اینکه در شهرستان ساری برخی امورات زیربنایی وجود دارد که نیاز به پیگیری های جدی و اساسی دارد که اگر اقدامی نشود مشکلات زیادی را با خود به همراه می آورد، اظهار کرد: نگاه جدی به مرکز استان باید در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد و همواره به عنوان یک پرونده باز در حوزه فرمانداری رصد شود.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، زهکشی اراضی، صنایع تبدیلی، سند دار کردن اراضی، تعیین و تکلیف سوخت و ساخت مسکن را از جمله اموراتی دانست که باید مورد توجه بیشتر دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

 

وی به حوزه گردشگری پرداخت ضمن ابراز گله مندی از حوزه گردشگری، گفت: پرونده پروژه های گردشگری در شهرستان ساری باز نیست این در حالیست که مرکز استان از آثار تاریخی فراوانی برخوردار است که ساری می تواند مرکز ثقل گردشگران باشد.

 

زارعی به اقتصاد دریا پایه اشاره کرد و با یادآوری اینکه در سال 86- 87  یک میلیارد تومان زیر ساخت در حوزه دریا کار شد اما وجود 15 سال از این موضوع همچنان پرونده این کار بسته است.

 

وی اشتغال را نیز مهم ترین موضوع استان دانست و تاکید کرد: کارگروه اشتغال در مرکز استان فعالیتش را مضاعف کند و وضعیت اشتغال در شهرستان ساری مدام رسد شود.

 

زارعی به بدهی 400 میلیارد تومانی شهرداری ساری به تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: چه کسی باید به اینها پاسخ بدهد؟

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در خانه ملت تاکید کرد: برای رفع نواقص و مشکلات مطروحه باید جهادی پای کار رفت.

 

کد خبر 1191949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha