سپاه همیشه در حساسترین برهه‌های تاریخ انقلاب اسلامی با عزت میدان‌دار بوده و هست

آیت الله عاملی گفت:سپاه همیشه در حساسترین برهه های تاریخ انقلاب اسلامی با عزت میدان دار بوده و دفتر نمایندگی ولی فقیه نیز باید به قداست کار خود اعتماد و ایمان داشته باشند و دچار روزمرگی در کار نباشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی» امروز (11 تیرماه) در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه یکی از عناصر پایداری و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تصریح کرد: سپاه همیشه در حساسترین برهه های تاریخ انقلاب اسلامی با عزت میدان دار بوده و دفتر نمایندگی ولی فقیه نیز باید به قداست کار خود اعتماد و ایمان داشته باشند و دچار روزمرگی در کار نباشند تا بتوانند فضای سالم تربیتی و روشنگری را در بین جوانان این مرز و بوم فراهم کنند.

 

وی ادامه داد: من به همه نهادهای نظامی عرض می کنم که سربازان به عنوان سرمایه های انسانی و اجتماعی این سرزمین هستند و باید نسبت به آموزش های اعتقادی و تربیت نفوس کار شود تا فرصت بزرگی دوران سربازی به بطالت هدر نرود.

 

آیت الله عاملی عنوان کرد: سپاه توانست بنیه تکنولوژی و توان دفاعی کشور را ارتقا و صیانت بخشد و در راستای حقوق ملت ایران و امنیت کشور حرکت کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: امروز جایگاه منطقه ای کشور در منطقه بسیار رفیع و بلند است و همه اینها به مدد حرکت های دفاعی سپاه در مقابل دشمنان است تا این اقتدار منجر به امنیت پایدار بشود.

 

امام جمعه اردبیل خاطر نشان کرد: آمریکایی ها میلیون های دلار در افغانستان و سایر کشورهای خاورمیانه خرج کردند اما آنچه به دست آوردند اقدام های پوچ بود و شکست مفتضحانه آنها را در افغانستان شاهد هستیم.

 

آیت الله عاملی اعلام داشت: اقتدار منطقه ای کشور و امنیت امروز را مدیون سپاه هستیم و نباید اجازه دهیم جایگاه اجتماعی این نهاد بشکند.

کد خبر 1191956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha