اهمیت واقعه غدیر در جامعه تبیین شود/ ضرورت توجه به تبلیغ  بُعد بین‌المللی غدیر

خسروی اسفزار با بیان اینکه اهمیت واقعه غدیر باید در جامعه تبیین شود، گفت: توجه به تبلیغ و ترویج بُعد بین‌المللی غدیر در هم افزایی بین جهان اسلام مؤثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (۱۱ تیر) در نشست شورای راهبردی و سیاستگذاری بنیاد بین‌المللی غدير در استان اظهار کرد: آیت الله خزعلی می گفتند که عید اصلی ایرانیان باید عید غدیر باشد و هر برنامه ای داریم باید در این ایام برگزار شود.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اهمیت غدیر باید در جامعه بیان شود، افزود: یکی از این اهمیت ها آیه «اکمال دین» است که باید این جنبه اهمیت غدیر سال به سال گسترش یابد.

 

وی با اشاره به اینکه کار برای غدیر در واقع کار برای بی‌نهایت است، تأکید کرد: باید بُعد بین‌المللی غدیر مورد توجه برای تبلیغ و ترویج باشد چرا که بخش‌هایی از غدیر بین همه مذاهب مورد وفاق است که می‌تواند به هم افزایی بین جهان اسلام منجر شود.

 

خسروی افزار گفت: در دهه ولایت باید متنی در راستای معرفی نهج‌البلاغه و ولایت علوی توسط اندیشمندان حوزه و دانشگاه تهیه و در اختیار مبلغان قرار گیرد تا وحدت رویه ای در تبلیغ وجود داشته باشد.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز جایگاهی که رسانه و فضای مجازی دارد قابل تصور نیست و از این جهت از نشر محتواهای جذب کننده برای مخاطب در حوزه غدیر در این فضاها نباید غفلت کرد.

 

 

کد خبر 1191965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha