بزرگترین ناقص حقوق بشر در دنیا خود آمریکاست

فرماندار چابهار گفت: آمریکا از شهریور ۱۳۵۹ دارایی های ایران را مسدود کرده و از همان موقع موجب جنایت هایی شده است در حالی که دم از حقوق بشر می زنند اما اقدامات آنها ضد حقوق بشر است.

«جواد سپاهی» فرماندار ویژه چابهار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در چابهار به مناسبت روز افشای حقوق بشر آمریکایی گفت:  ۱۲ تیرماه در سال ۱۳۶۷ یکی از جنایتهای آمریکا در حق ملت ما روی داد و ناو آمریکایی، هواپیمای مسافربری را هدف قرار داد و جمع زیادی از سرنشینانی که ایرانی و غیر ایرانی بودند به شهادت رسیدند و تاسف این است آمریکا در برابر این جنایت نه تنها عذرخواهی نکرد بلکه عامل جنایت را تشویق کرد.

 

وی با اشاره به اینکه روز ۱۲ تیرماه به عنوان افشای ماهیت حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، گفت: اینهایی که دم از حقوق بشر می زنند چه جنایت هایی مرتکب می شوند، آمریکا از شهریور ۱۳۵۹ دارایی های ایران را مسدود کرده و از همان موقع موجب جنایت هایی شده است در حالی که دم از حقوق بشر می زنند اما اقدامات آنها ضد حقوق بشر است.

 

مهندس سپاهی گفت: اولین کشوری که در دنیا از سلاح هسته ای استفاده کرد آمریکایی ها بودند که برعلیه ژاپنی ها به کار گرفتند و امروز به ما می گویند شما ممکن است سراغ سلاح اتمی بروید و دارند تحریم ها را تشدید می کنند، چه جنایت هایی در زندان ابوغریب در عراق مرتکب شدند اما رسانه هایی که در اختیار دارند، نمی خواهند نقاط ضعف و جنایت های آنها را افشا کنند و این جنایت ها مسکوت مانده است.

 

جواد سپاهی افزود: حمایت هایی که از منافقین داشته اند و دست اینها به خوان ۱۷ هزار نفر از مردم ایران اسلامی آغشته است، برای تشکیل داعش کوتاهی نکردند، آمریکا تا کنون ۶۲ کودتای موفق در سطح دنیا داشته است، ۲۸ مرداد سال ۳۲ که دولت مصدق را با کودتا سرنگون کردند و جنایتکارانی که قبل از انقلاب از ما حق توحش می گرفتند.

 

وی تصریح کرد: تاز مانی که به نفع خودشان است دم از حقوق بشر می زنند، افکار عمومی ملت ما نباید در برابر تبلیغات مزورانه آنها فریب بخورد، تحریم های ناجوانمردانه ای که علیه ما انجام می دهند، حتی داروهای خاص که جان بسیاری از بیماران در کشور، به این داروها بستگی دارد، این جنایتکاران، ادعا می کنند که از حقوق بشر دفاع می کنند.

 

فرماندار ویژه چابهار با بیان اینکه یکی از جنایت های آنان ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است، ابراز کرد: داشتن حق وتوی آنها در سازمان ملل و شورای امنیت به چه معنایی است، وظیفه ماست که دشمن را بشناسیم و در برابر تبلیغات فراگیری که دارند، فریب زیبایی الفاظ آنها را نخوریم، دشمن دشمن است و اینها دلسوز ما نیستند.

کد خبر 1191990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha