فتوحی آموزش و پرورش را مهم‌ترین فاکتور برای آینده‌نگری جمهوری اسلامی دانست و گفت: موضوع سنجش دانش آموزان به عنوان یکی از فاکتورهای اساسی در سلامت دانش آموزان باید دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «آقارضا فتوحی» عصر امروز (شنبه ۱۱ تیر) در شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: آموزش و پرورش مهم‌ترین فاکتور برای آینده‌نگری جمهوری اسلامی است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به سیستم آموزشی در کشورهای مختلف و ضرورت توجه به بحث تربیت دانش‌آموزان افزود: مهم ترین رکن در دنیای امروزی نیروی انسانی است.

 

وی اضافه کرد: اگر نیم‌نگاهی به سیستم آموزشی در کشور‌های مختلف به ویژه ژاپن داشته باشیم، می‌بینیم که تربیت دانش‌آموزان در این کشورها از بحث آموزش پیشی گرفته است.

 

فتوحی عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا آینده سازانی که در آینده وارد سیستم مدیریتی خواهند شد، بتوانند بیشتر و بهتر بار سنگین مسئولیت استان را برای اداره کردن کشور به دوش بکشند.

 

وی با اشاره به ظرفیت عظیم نیروهای فرهنگی در استان خوزستان ابراز کرد: ٧٠ هزار فرهنگی در استان خوزستان وجود دارد تا بتوانند یک میلیون و ۱۰۰ دانش آموز را تربیت کنند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه مدیران حاضر در استان باید برای رفع مشکلات حوزه مسئولیت خود تلاش کنند ادامه داد: مهارت آموزی به شرط جذابیت و دارا بودن بستر مناسب با همراهی اداره کل ارشاد انجام شود.

 

وی با بیان اینکه پیش از اینکه بتوانیم بحث‌های آموزشی را دنبال کنیم باید بستر کار برای سال تحصیلی جدید به تدریج مهیا شود تصریح کرد: موضوع سنجش دانش آموزان به عنوان یکی از فاکتورهای اساسی در سلامت دانش آموزان باید دنبال شود.

 

کد خبر 1192066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha