مشارکت ۵۸۳ نفر از استان قزوین در پویش «صحن حرم، مدرسه ام»

سعادتفر گفت: خوشبختانه مردم استان قزوین در پویش «صحن حرم، مدرسه ام» مشارکت خوبی را داشته اند به طوری که تاکنون ۵۸۳ نفر با رقم ۱۰ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان در این پویش مشارکت کرده اند.

«ابراهیم سعادتفر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: پویش «صحن حرم، مدرسه ام» پویش ملی است که از دهه کرامت به منظور ترغیب آحاد مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان به مشارکت در انجام کارهای خیر آغاز شده و تا عید سعید غدیر خم ادامه دارد.

 

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین ادامه داد: این پویش در ادامه اجرای طرح «آجر به آجر» در حال اجرا است و هر کسی به اندازه توان خود می تواند در این اقدام خیر مشارکت داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: در پویش «صحن حرم، مدرسه ام» مقرر است با مشارکت مردم خیر و نیکوکار به نیت امام رضا (ع) امام هشتم شیعیان هشت مدرسه استثنایی در سطح کشور احداث شود و این مدارس در استان هایی که نیاز به مدرسه استثنایی دارند، احداث خواهد شد.

 

سعادتفر تصریح کرد: خوشبختانه مردم استان قزوین در این امر خداپسندانه مشارکت خوبی را داشته اند به طوری که تاکنون 583 نفر با رقم 10 میلیون و 530 هزار تومان در پویش «صحن حرم، مدرسه ام» مشارکت کرده اند و استان قزوین رتبه پنجم کشوری را در میان مشارکت در این پویش داراست.

 

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این پویش به هر اندازه ای که در توان دارند می توانند کمک مالی داشته باشند و برای این منظور می توانند با مراجعه به سایت آجر به آجر به آدرس https://ajorbajor.ir/ در این برنامه مشارکت کنند.

 

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین یادآور شد: البته در این پویش، دانش آموزان می توانند با شرکت در مسابقه نقاشی با موضوع امام رضا (ع) و مدرسه از جوایز این برنامه بهره مند شوند.

کد خبر 1192157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha