فعالان مسجدی مأمن و محور گروه های فعال اجتماعی و فرهنگی هستند

عبداللهی با اشاره به اینکه فعالان مسجدی مأمن و محور گروه های فعال اجتماعی و فرهنگی هستند گفت: موضوعات اجتماعی بدون حضور و مشارکت مردم ساماندهی و حل نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی دیدار با اعضاء هیئت های رئیسه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان البرز که یکشنبه ۱۲ تیر در استانداری البرز برگزار شد گفت: موضوعات اجتماعی بدون حضور و مشارکت مردم ساماندهی و حل نمی شود.

 

استاندار البرز افزود: یکی از ظرفیت های قابل تأمل در سطح محلات با محوریت مساجد، بهره مندی از امام مسجد که نقش روشنگری در میان اهالی محله دارد است، همچنین حضور بزرگان و نخبگان، معتمدان، جوانان ، فعالان بسیج مسجد هر یک بخشی از ظرفیت امر به معروف و نهی از منکر هستند. 

 

فعالان حوزه اجتماعی دغدغه محور باشند

 

عبداللهی با اشاره به اهمیت دغدغه مند بودن فعالان حوزه اجتماعی اظهار کرد: حوزه اجتماعی حوزه گسترده ای است که باید متناسب با اهمیت آن برنامه ریزی ویژه ای در نظر گرفت. 

 

وی تصریح کرد: همراهی و هم اندیشی اهالی محله با مسجد یکی از بسترهای مناسب به منظور تحقق مطالبات اجتماعی مردم و رشد فرهنگی و اجتماعی است.

 

استاندار البرز با بیان اینکه فعالان مسجدی مأمن و محور گروه های فعال اجتماعی و فرهنگی هستند خاطرنشان کرد: بسیاری از مواقع در مناسبت ها و ... شاهد حضور فعال، منسجم، آگاهانه نیروهای مسجدی در عرصه حوزه فرهنگی هنری بودیم که این مهم بخش عظیمی از ظرفیت نیروهای مسجدی را نشان می دهد. 

 

کد خبر 1192162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha