نشست تخصصی «ارائه الگوی مطلوب رصد سازمان‌های هنری در ایران» برگزار می‌شود

معاونت پژوهشی و هنری فرهنگستان هنر نهمین نشست تخصصی با موضوع «ارائه الگوی مطلوب رصد سازمان‌های هنری در ایران» را برگزار می‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، این نشست از سلسله نشست‌های راهبردی است که به موضوع «ارائه الگوی مطلوب رصد سازمان‌های هنری در ایران» اختصاص دارد. در این نشست، ابراهیم حاجیانی، دانشیار دانشگاه شاهد، به سخنرانی می‌پردازد.

«مشارکت بخش خصوصی در حکمرانی هنر، چالش‌ها و راهکارها»، «سیاست‌‌های ملی هنر، رهیافت‌های دوره گذار و راهبردهای آینده‌نگار»، «سیاست‌گذاری هنر، رویکرد بومی، نگاه جهانی»، «تغییر نگرش‌ها و بهبود راهبردها در سیاست‌گذاری هنر» و «هنر؛ پشتیبان یا پیشران سیاست» از جمله نشست‌های راهبردی هستند که تاکنون برگزار شدند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند دوشنبه 13 تیرماه 1401، از ساعت 10:30 تا 12:30، به نشانی خیابان ولیعصر، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره 1552، طبقه سوم، سالن گلستان هنر، مراجعه کنند و یا به نشانی اینترنتی https://b2n.ir/h87557 متصل شوند.

شایان ذکر است؛ ابراهیم حاجیانی سابقه 27 سال تدریس در مراکز دانشگاهی و علمی را داراست. همچنین عضویت در گروه‌های آینده‌پژوهی دانشگاه امام حسین (ع)، شورای عالی انقلاب فرهنگی، انتشار 95 مقاله علمی و پژوهشی، انتشار 30 عنوان کتاب، سردبیری 4 فصلنامه علمی و پژوهشی و عضو تحریریه سه مجله علمی پژوهش و داوری جشنواره فارابی را در کارنامه فعالیت‌های پژوهشی خود دارد.

وی همچنین برای تآلیف کتاب برنامه‌ریزی فرهنگی با رویکرد ماتریسی موفق به دریافت جایزه همایش بین‌المللی شهر جهانی - شهرداری تهران شده است و چندین بار نیز به عنوان استاد نمونه و پژوهشگر نمونه برگزیده شده است.

کد خبر 1192202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha