سند قطعی ۲۷۰ هکتار از اراضی ملی به شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان انتقال یافت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: سند قطعی ۲۷۰ هکتار از اراضی ملی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان انتقال یافت و شهرک‌های صنعتی سنندج ۴ و قروه ۳ سنددار شدند.

احمد خسروی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: فرآیند صدور 270 هکتار از اراضی ملی که قریب به دو دهه بلاتکلیف مانده بود؛ با دستور استاندار به اتمام رسید و سند قطعی این زمین‌ها به نام شرکت شهرک های صنعتی کردستان صادر شد.

 

وی بیان کرد: انتقال قطعی سند اراضی ملی شهرک‌های صنعتی سنندج۴ و قروه۳ به نام شرکت شهرکهای صنعتی کردستان انجام و این شهرک‌ها سنددار شدند.

 

خسروی اضافه کرد: به یمن دهه تولید و تجارت و گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن؛ فرآیند صدور 270 هکتار از اراضی ملی که قریب به دو دهه مسکوت مانده بود؛ با دستور استاندار به اتمام رسید و سند قطعی این زمین ها به نام شرکت شهرک های صنعتی کردستان صادر شد.

 

وی افزود: این فرایند اداری ۵ ماهه با مصوبه کمیسیون ماده ۲۱ اموراراضی به ریاست استاندار کردستان در بهمن ماه گذشته و با همراهی و همکاری ویژه سازمان‌های مرتبط ، به ویژه رییس سازمان  جهادکشاورزی، امور اراضی، منابع طبیعی استان و دو شهرستان قروه و سنندج و ثبت اسناد و املاک؛ سند قطعی 270  هکتار اراضی ملی شهرک‌های صنعتی سنندج۴ و قروه۳ به نام شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در دفترخانه رسمی ثبت صادر شد.
 

 

خسروی اضافه کرد: این اقدام اصولی و جهادی، علاوه بر ایجاد اعتبار و اطمینان برای سرمایه‌گذاران تولید، موجبات تسهیل شهرک سازی‌ها، رفع بسیاری از موانع  و مشکلات این دو شهرک مهم و آینده ساز در توسعه و تولید استان را درپی خواهد داشت.
 

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان عنوان کرد: شركت شهرك‌هاي صنعتي کردستان در ايجاد هماهنگي و استفاده مطلوب از امكانات زير بنائي و ارائه خدمات مناسب و ضروري براي متقاضيان سرمايه گذاري بیش از پیش در تلاش است تا نقشی پر رنگ در ایجاد زمينه توليدات صنعتي داشته باشد و همواره خود را موظف به ایجاد زمينه‌هاي لازم براي راه‌اندازي، هدايت و توسعه سرمايه گذاري‌هاي بخش غيردولتي در صنايع كوچك به ویژه دانش بنیان با همکاری و تعامل با سایر ارگان‌ها  می‌دانیم.
 

 

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و تاکنون به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است.

 

این شرکت با دارا بودن یک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، 1488 قرارداد منعقده و بهره‌برداری از 720 واحد صنعتی و واحد کارگاهی زمینه اشتغال مستقیم ۱۲ هزار نفر را در استان کردستان فراهم کرده است.

 

کد خبر 1192217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha